Veelgestelde vragen

Zit ik vast aan een abonnement?

Nee, absoluut niet. Je kan er ook voor kiezen om een eenmalig pakket te kopen, door na aankoop je abonnement stop te zetten. Dit kan door na je aankoop in te loggen, en je abonnement stop te zetten. Een andere optie is contact met ons op te nemen. Je abonnement kan je op ieder moment stopzetten.

Kan ik ook een eenmalig verrassingspakket kopen?

Dit is mogelijk. Op elk gewenst moment kan je je abonnement stop zetten door in te loggen en je abonnement te annuleren. Ook is contact met ons opnemen een optie.

Moet ik de producten weer inleveren, na het opzeggen van mijn abonnement?

Nee, zodra je de producten hebt ontvangen blijven ze van jou. Je hoeft ze dus niet naar ons op te sturen zodra je je abonnement stopzet.

Waar geef ik de producten aan die ik al heb, of niet wil hebben?

Zodra je je keuze hebt bevestigd in de winkelmand-pagina, klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’. In het midden, aan de linkerkant van deze pagina, staan de bestelnotities. Hierin kan je aangeven welke producten je al hebt, of niet wilt hebben. Zet er eventueel een link in naar je product(en), zodat je er zeker van bent dat je die niet zult krijgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij PlayPackage betaal je binnen Nederland slechts €2,99 voor verzendkosten! 

Kan ik mijn abonnement wijzigen?

Tijdens je abonnement kan je jouw prijsklasse en mate van ervaring wijzigen. Ook kan je het aantal maanden aanpassen dat tussen de aankomst van het volgende verrassingspakket zit. Bij PlayPackage kan je ook geheel je eigen prijs bepalen voor je abonnement, en wij stellen ons pakket daar op af. Stuur hiervoor een mail met jouw wensen naar info@playpackage.nl of bel ons.

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Jouw pakket wordt doorgaans binnen circa 3-7 werkdagen bezorgd.

Wordt mijn pakket discreet verzonden?

Jouw pakket wordt discreet verzonden. Dit houdt in dat de afzender (PlayPackage) niet wordt weergegeven op de buitenkant van de doos.

Wordt mijn bestelling bij de buren afgeleverd?

Het door jouw bestelde product wordt verstuurd naar het door jouw opgegeven adres. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn, dan wordt je bestelling niet bij de buren afgeleverd. Je ontvangt een mail met een Track&Trace link, zodat je je verrassingspakket kan volgen.

Hoe werkt PlayPackage?

Klik hier voor uitleg

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kan ons bereiken door middel van de volgende contactgegevens: